English

در جلسه هیئت اندیشه‌ورز جوان اسدآباد مطرح شد:

تامل بر تفکرگرایی

ششمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز جوان اسدآباد به منظور ایده پردازی و ارائه پیشنهاد توسط اعضا در خصوص گرامیداشت دهه‌فجر با حضور فرماندار این شهرستان و معاون وی در دفتر فرماندار برگزار شد.

تامل بر تفکرگرایی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ششمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز جوان  اسدآباد به منظور ایده پردازی و ارائه پیشنهاد توسط اعضا  در خصوص گرامیداشت دهه‌فجر با حضور فرماندار این شهرستان و معاون وی در دفتر فرماندار برگزار شد.

در این جلسه فرماندار اسدآباد با  اشاره به نعمت امنیت موجود در کشور، بر بازگو کردن عملکرد نظام و انقلاب و خدمات ارائه شده تاکید کرد و گفت: ما باید شکرگزار امنیت موجود باشیم و در این شرایط بهتر است به سمت وحدت و تفکرگرایی پیش برویم.

در ادامه دبیر کارگروه علمی‌وآموزشی، پیشنهاد برگزاری همایشی جهت تبیین قانون اساسی نوجوانان و جوانان را ارائه داد و به برگزاری مسابقه نقاشی در بین کودکان با همکاری کانون فکری فرهنگی اشاره کرد.

 مسئول کمیته اجتماعی نیر از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان اسدآباد به میزبانی بخش آجین خبر داد و  رستمی از اعضای هیئت اندیشه‌ورز اسدآباد و فعال حوزه اجتماعی نیز بر تعامل بیشتر اعضا با جوانان شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد دومین همایش جوانان با دعوت از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شود و هم چنین مصوب شد طرحی تحت عنوان"سوال فجر" با همکاری اعضای هیئت اندیشه‌ورز و آموزش‌ و پرورش اسدآباد در مدارس ابتدایی اجرا شود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر