English

قدرت اله ولدی:

صرفه‌جویی در مصرف بنزین از فواید توزیع بنزین است

فرماندار ملایر و معاون استاندار همدان با اشاره به فواید توزیع یا سهمیه بندی بنزین از صرفه جویی در بنزین و بهبود معیشت دهک های پایین جامعه در سهمیه بندی بنزین سخن گفت.

صرفه‌جویی در مصرف بنزین از فواید توزیع بنزین است

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  قدرت اله ولدی، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در جلسه اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان ملایر با اشاره به فواید توزیع بنزین و یا سهمیه بندی آن، با تاکید بر اینکه نظارت‌ها باید در تمامی موارد بازار صورت گیرد افزود: دغدغه تمامی مدیران استان و در راس آن «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان و همچنین مجموعه مدیران این شهرستان کنترل و نظارت در حوزه‌های مختلف بازار است.

به دنبال افزایش نرخ بنزین، نظارت‌ها در بازار شهرستان تشدید شده و هیچ عذر و بهانه‌ای برای افزایش قیمت کالاها پذیرفته نیست.

قدرت اله ولدی  اظهار داشت: از روز گذشته همزمان با افزایش قیمت بنزین، دستورات لازم مبنی بر تشدید و کنترل نظارت بر بازار ملایر داده شده است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه در حال حاضر آرامش بر بازار و جایگاه‌های سوخت ملایر حاکم است ادامه داد: مجموعه مدیران این شهرستان شبانه‌روز در تلاش برای ایجاد امنیت و آرامش در ملایر هستند که قابل تحسین است.

ولدی با اشاره به فواید افزایش قیمت بنزین، جلوگیری از قاچاق سوخت، صرفه‌جویی در مصرف بنزین و بهبود معیشت مردم به‌ویژه دهک‌های پایین جامعه را از جمله فواید این اتفاق عنوان کرد که با تدبیر دولت اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت را در این زمینه کمک و همراهی کنیم، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: نظارت و بازرسی‌ها از بازار هر اندازه بیشتر باشد، نتایج بهتری خواهیم گرفت.

معاون استاندار همدان ضمن تاکید بر کنترل و نظارت بیشتر در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه حوزه اقتصادی، از مدیران دستگاه‌های متولی درخواست کرد: گزارش اقدامات روزانه خود را به صورت برخط (آنلاین) به فرمانداری اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر