English

معاون استاندار همدان مطرح کرد:

پرداختن به سلامت اجتماعی جوانان

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: با توجه به اقدامات اثرگذار و مطلوبی که در سال جاری در حوزه جوانان این شهرستان انجام شد، بر اساس ارزیابی صورت گرفته ستاد ساماندهی امور جوانان ملایر موفق شد رتبه برتر استان همدان را به خود اختصاص دهد.

پرداختن به سلامت اجتماعی جوانان

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  باب اله فتحی در نشست مشترک با هیئت اندیشه ‌ورز جوان ملایر، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در عمل با اهتمام جدی به حوزه جوانان پرداخته است، عنوان کرد: نمونه بارز آن استفاده از ظرفیت جوانان در پُست های مدیریتی و استفاده از مشاوران جوان در قالب هیئت اندیشه ورز جوان است که در دولت کنونی این هیئت شکل گرفت.

وی پرداختن به مشکلات جوانان در حوزه های مختلف اشتغال، ازدواج و استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی در رفع نیازهای جوانان را از اقدامات مهم برشمرد و ادامه داد: این اقدامات به ویژه پرداختن به سلامت اجتماعی جوانان قابل تقدیر است.
 
فتحی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در استفاده از نیروهای جوان در پُست های مدیریتی پیشگام است، افزود: امیدواریم با تدابیری که رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشوری اندیشیده اند، امسال، سالی خوب به ویژه در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان باشد.
 
وی به توطئه های بی شمار دشمن برای تحت فشار قرار دادن مردم به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد اشاره و اظهارکرد: به طور قطع با همدلی، وفاق و بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این مرحله سخت را نیز با موفقیت پشت سر می گذاریم.
 
معاون استاندار همدان با اشاره به تدوین سند راهبردی توسعه ملایر و تشریح آن با حضور استاندار همدان و مدیران کل استانی، بیان کرد: با تدوین این سند چشم انداز مشخصی برای این شهرستان تعیین شد.
 
فتحی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ توفیقات خوبی را در سطح شهرستان داشتیم که این توفیقات تأثیرات بسزایی در حوزه‌های مختلف از خود بر جای گذاشت.
 
وی ادامه داد: در ابتدای سالجاری درگیر بارش‌ها و سیل بودیم که خسارت‌هایی را نیز بر جای گذاشت اما با مدیریت درست و پای‌کار بودن همه دستگاه‌های مرتبط توانستیم خسارت‌ها را به حداقل برسانیم.
 
فتحی افزود: همه توان و انرژی را پای‌کار گذاشتیم تا خسارت‌ها و فوتی‌ها را به حداقل برسانیم و اخطارهای لازم نیز داده شد اما با وجود همه این اخطارها 5 نفر فوتی در شهرستان ملایر داشتیم.
 
 وی عنوان کرد: آنچه مهم بود خیزش عمومی در حوزه‌های مختلف اداری، مردمی و نهادهای مختلف برای کمک وامداد رسانی و جلوگیری از خسارت‌ها به مردم در کشور و در شهرستان ملایر بود.
 
فرماندار ملایر با بیان اینکه به طور قطع دولت در جبران خسارت‌ها و بازسازی تخریب‌ها در حوزه‌های مختلف تلاش‌های خوبی را انجام می دهد، افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال به‌عنوان سال "رونق تولید"، کمیته‌های مختلف در هیئت اندیشه ‌ورز جوان می‌توانند نظریات و دیدگاه‌های سازنده خود را برای کمک به مدیران شهرستان در این حوزه ارائه کنند.
 
وی تأکید کرد: کمیته‌های زیرمجموعه هیئت اندیشه ‌ورز باید حول محور توسعه و پیشرفت همه‌ جانبه در شهرستان ملایر تلاش کرده و نظرات مثبت و سازنده خودشان را در این حوزه‌های مختلف ارائه کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر