English

برگزیده نخست سیره معصومین در جشنواره قرآن و عترت در گفتگو با موج؛

مسابقات قرآنی از سطح بالایی برخوردار بود

برگزیده نخست سیره معصومین در جشنواره قرآن و عترت با بیان اینکه ارتباط با قرآن، می تواند برکات بسیاری برای آدمی به همراه داشته باشد، از سطح بالای مسابقات سخن گفت.

مسابقات قرآنی از سطح بالایی برخوردار بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به میزبانی همدان برگزار شد؛ با برگزیدگان  این جشنواره که در سه رده کارکنان، اساتید و دانشجویان، بودند به گفتگو نشستیم؛

فاطمه احمدی،  برگزیده نخست سیره معصومین در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفتگو با موج با اشاره به اینکه از استان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اراک در جشنواره قرآنی شرکت کرده است، گفت: به لطف خداوند توانستم  در بخش معارفی و رشته ی سیره معصومین علیهم السلام در رده دانشجویان، موفق به کسب رتبه نخست شوم.

احمدی با اشاره به آیه قرآنی اِنَّ القرآن یَهدی لِلّتی هیَ اَقوَم مطرح کرد: همانطور که در قرآن کریم به اثرات حضور قرآن در زندگی و هدایت انسان ها اشاره شده، فعالیت در مسیر قرآن و عترت عنایت بزرگی از جانب خداوند بوده که نصیب من و سایر شرکت کنندگان این جشنواره شد و باعث شده که برکات قرآن و عنایات بی دریغ خداوند را بیش از پیش در زندگی احساس کنیم و به حکمت ها و مقدّرات الهی، با اطمینان بیشتری دل سپاریم.

وی در خصوص سطح مسابقات و در ارزیابی جشنواره عنوان کرد: به نظر  بنده، این دوره از رقابت ها نسبت به سال های گذشته، خیلی سخت تر شده بود که یکی از علت های آن، داوری های ریز بینانه تر و همچنین سطح بالای سوالات بود‌؛  همین امر باعث شد که در اکثر رشته ها ، بسیاری از شرکت کنندگان با وجود اختلاف امتیاز ناچیز با رتبه های برتر ، متاسفانه نتوانند حائز رتبه شوند.

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی های شبانه روزی مسئولین گرامی جشنواره به سوالات و مشکلات شرکت کنندگان، اطلاع رسانی های به موقع و برگزاری مسابقات و مراسم اختتامیه به بهترین نحو ، از نقاط قوت جشنواره بود.

وی یادآور شد: از نقاط ضعف این دوره هم می توان به داوری های به شدت سخت گیرانه در برخی از رشته ها (مانند بخش پژوهشی و فناوری) اشاره کرد که متاسفانه همین امر باعث شد بسیاری از شرکت کنندگان، به مرحله کشوری راه پیدا نکنند و تلاشهایشان بی نتیجه بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر