English

برگزیده نخست ترجمه خوانی جشنواره قرآن و عترت در گفتگوی اختصاصی با موج

رفتار قرآنی در جشنواره موج می زد

برگزیده نخست ترجمه خوانی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری مقبول جشنواره و نقاط قوتی که بر آن حاکم بود، از رفتار قرآنی که بر جشنواره حاکم بود، سخن گفت.

رفتار قرآنی در جشنواره موج می زد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به میزبانی همدان برگزار شد؛ با برگزیدگان  این جشنواره که در سه رده کارکنان، اساتید و دانشجویان، بودند به گفتگو نشستیم؛

همدان

فاطمه سرکاری، برگزیده نخست رشته ترجمه خوانی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت کشور در گفتگوی اختصاصی با موج با اشاره به برگزاری مطلوب جشنواره قرآن و عترت در همدان، گفت: رشته ترجمه خوانی، قرائت ترتیل یکی از سور های قرآن کریم را شامل می شود و همینطور خوانش صحیح و شفاف ترجمه سوره را شامل می شود.

همدان 2

سرکاری با بیان اینکه از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآنی شرکت کرده است، ابراز کرد: هدف اصلی بنده از شرکت دراین جشنواره، آشنایی بیشتر با آیات قرآن و ترجمه قرآنی بوده است.

وی با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی آدمی، گفت: حضور در همایش ها و جشنواره های قرآنی می تواند انگیزه ای بر ارتباط مستمر قرآنی باشد.

همدان 3

برگزیده نخست رشته ترجمه خوانی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت کشور با اشاره به رفتار شرکت کنندگان و برگزارکنندگان جشنواره، عنوان کرد: جو سالم و دوستانه ای بین شهرستان های مختلف وجود داشت و رفتار قرآنی را می توانستی به راحتی شاهد باشی.

سرکاری با بیان اینکه قرآن راز موفقیت است، گفت: جشنواره قرآنی باید بین تمام دانشجویان شناخته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه