English

احمدرضا احسانی خبر داد:

ارسال ۳۰۰ اثر از ۲۹ استان کشور به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: تاکنون 300 اثر از29 استان کشور به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ارسال شده است.

ارسال 300 اثر از 29 استان کشور به دبیرخانه جشنواره  بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احمدرضا احسانی،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ​با اشاره به آثار ارسالی به بیست و ششمین جشنواره  بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت و تئاتر» در استان همدان، گفت: این جشنواره در آبان ماه سال جاری  برگزار می شود.

 

ارسال 300 اثر به دبیرخانه  بیست و ششمین جشنواره  بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 

احسانی افزود: هدف از انتخاب این شعار برقراری پیوندی عمیق بین نسل آینده ‌ساز کشور با محیط زیست و طبیعت است و در بخش‌های مختلف جشنواره هم به صورت ویژه به این موضوع پرداخته خواهد شد.

وی با  بیان اینکه بیش از ۳۰۰ اثر از هنرمندان ۲۹ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است؛ گفت: تعداد آثار ارسالی به جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته رشد قابل توجهی دارد.

احسانی ادامه داد:  دربخش کودک ۸۲ اثر، بخش نوجوان ۵۰ اثر، بخش خیابانی ۶۶ اثر، بخش خردسال ۴۸ اثر و در بخش نمایشنامه نویسی ۵۷ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که این آمار نسبت به دوره بیست و پنجم حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

احسانی استقبال هنرمندان از جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان را قابل توجه دانست و گفت: تلاش می‌کنیم این دوره از جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شده و رضایت هنرمندان شرکت کننده و مخاطبان کودک و نوجوان را همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر