English

حمید پرورشی خرم مطرح کرد:

حساسیت در جانمایی علائم ایمنی

معاون راهداری همدان در جمع روسای ادارات راهداری استان همدان از حساسیت بالا در نصب و حساسیت در جانمایی علائم ایمنی سخن گفت.

حساسیت در جانمایی علائم ایمنی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری همدان در جمع روسای ادارات راهداری استان همدان با اشاره به حساسیت در جانمایی علائم ایمنی، اظهار داشت: علائم و تابلوهای ایمنی، نقش موثری در افزایش ایمنی راه‌ها و راهنمایی و هدایت کاربران جاده‌ای دارند.

 

حساسیت در جانمایی علائم ایمنی

معاون راهداری همدان در ادامه بر جانمایی دوربین ها در جاده ها و قرار دادن آنها در نقاط مناسب تأکید کرد و یادآور شد: جانمایی ها باید در اماکنی باشد که کمترین هزینه ها را داشته باشد.

پرورشی خرم، جانمایی مجتمع های خدماتی رفاهی را ضروری برشمرد و افزود: باید در این زمینه نیز دقت کافی انجام و پیرو درخواست ارائه شده حتما سایر ضوابط در نظر گرفته شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به حساسیت در جانمایی علائم ایمنی و پل های عابر پیاده در سطح جاده ها را از روش های افزایش سرمایه ملی است، ابراز داشت: در خصوص پل ها با توجه به شرایط مناسب تنقیه و لایروبی  باید انجام شود.

حمید پرورشی خرم ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که در ساخت پل های عابر پیاده و مجتمع های خدماتی رفاهی باید در نظر گرفت، نظارت بر نگهداری آنها است که باید طبق قرارداد جزء دستور کار اصلی شهرستان ها قرار بگیرد.

وی با اشاره به حساسیت در جانمایی علائم ایمنی، زحمات مقتدرانه این اداره کل در عرصه های مختلف، از روسای شهرستان ها خواست در سال جاری نسبت به جذب اعتبارات بیشتر برای استان تلاش کرده تا بتوانند در راستای ایمن سازی محورهای استان با قدرت و جدیت بالایی وارد عمل شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر