English

معاون راهداری استان همدان خبر داد:

بازگشایی بخشی از راه روستایی «مرگسر» شهرستان الیگودرز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از بازگشایی بخشی از راه روستایی «مرگسر» شهرستان الیگودرز خبر داد.

بازگشایی بخشی از راه روستایی «مرگسر» شهرستان الیگودرز

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید پرورشی خرم از بازگشایی بخشی از راه روستایی «مرگسر» شهرستان الیگودرز با تلاش راهداران استان همدان خبر داد و با اشاره به اینکه این اقدام به همت خدمتگذاران راهداری استان‌های همدان، مرکزی و لرستان انجام شده است، اظهارداشت: عملیات بازگشایی محور فرعی شهر شول‌آباد به سمت سپیدشت و راه‌های فرعی منشعب از این محور نیز در حال انجام است.

وی افزود: در این اقدام عملیات بازگشایی کامل همه راه‌های درگیر آب‌بردگی، آب شستگی و انسداد انجام شده است.

معاون راهداری استان همدان در ادامه با تاکید بر اینکه عمده هدف نیروهای راهداری، ارائه خدمات به شکل بهینه و بدون خسارت است، افزود: ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری استان به همراه ۱۶ نفر از پرسنل خدوم این اداره کل با حضور در مناطق سیل‌زده در تلاش هستند که نسبت به بازگشایی و رفع آب شستگی، برداشت گل و لای و پخش مصالح مناسب اقدامات لازم را انجام داده و مسیری مناسب برای تردد فراهم کنند.

حمید پرورشی خرم با تاکید بر کوهستانی و صعب‌العبور بودن برخی از محورهای مناطق سیل زده، ابراز امیدواری کرد: کار بازگشایی محورها با تلاش و زحمات راهداران همچنان ادامه دارد و امید است در روزهای آینده شاهد بازگشایی تمامی مسیرها باشیم

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر