English

معاون راهداری استان همدان؛

بیش از ۹ هزار مترمربع از راه های آسفالته استان لکه گیری شدند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از لکه گیری 9 هزار و 848 مترمربع از راه های آسفالته استان خبر داد.

بیش از 9 هزار مترمربع از راه های آسفالته استان لکه گیری شدند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید پرورشی خرم با بیان اینکه این لکه گیری در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و محورهای روستایی حوزه استحفاظی این استان بوده است، اظهار داشت: لکه گیرهای سطح جاده ها موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده های می شود.

وی افزود: این عملیات با هدف بهبود درز به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه ها انجام می شود. 

پرورشی خرم، حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی شهرستان در جهت بالا بردن ایمنی راه‌ها را از اولویت‌های کاری این اداره عنوان کرد و گفت: همچنین این اداره کل موج تراشی سطوح آسفالته به میزان 920 مترمربع، 4 هزار و 205 کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راه های آسفالته و 34 کیلومتر شانه سازی راه های آسفالته را به منظور حفظ و نگهداری و ایمنی جاده در دستور کار خود قرار داده است.

معاون راهداری استان همدان   ترانشه برداری، درزگیری راه های آسفالته، اصلاح قیرزدگی در راه های آسفالته، آسفالت حفاظتی، روکش آسفالت سطح راهها، آسفالت شانه راه ها وآسفالت رگلاژی را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری این اداره کل برشمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه