English

فرماندار شهرستان تویسرکان در دیدار با مدیر مخابرات منطقه همدان:

پیش نیاز توسعه پایدار، ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی است

حبیب مومیوند فرماندار شهرستان تویسرکان در این دیدار با مدیر مخابرات منطقه همدان گفت: یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز بهبود و ارتقای شاخص مخابراتی و ارتباطی است.

پیش نیاز توسعه پایدار، ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، گرزین مدیر مخابرات  منطقه همدان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مخابرات شهرستان تویسرکان با حضور در محل فرمانداری با حبیب مومیوند فرماندار شهرستان تویسرکان دیدار و گفتگو کرد . 

در این دیدار همچنین در خصوص  رفع مشکل و پوشش آنتن دهی بعضی از روستا ها و سرعت پایین اینترنت،  آنتن دهی ضعیف شبکه های تلفن همراه و بهبود کیفیت آنتن دهی همراه اول در بعضی از نقاط شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

حبیب مومیوند فرماندار شهرستان تویسرکان  در این دیدار گفت: یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز بهبود و ارتقای شاخص مخابراتی و ارتباطی است.

وی اظهار داشت : امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در ادامه مدیر مخابرات منطقه همدان در مصاحبه با خبرنگار صدا وسیمای شهر تویسرکان گفت: علاوه بر توسعه و ارتقاء کیفیت سرویس ها با ایحاد بستر فیبر نوری در هزینه های مرتبط برای مشترکین تجاری، اداری و خانگی تعامل کامل خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در روستاها بدنبال برگرداندان سیستمهای wlll (تلفنهای ثابت جی اس ام یا بدون سیم ) بر بستر همراه اول برای روستاها که حداقل از اینترنت 2G برخوردار شوند و تاکنون سه سایت از  روستای شهرستان تویسرکان به همراه اول برگردان شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر