English

حجت الاسلام رضوی:

آیت الله طه محمدی سنگ تمام گذاشتند

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: همدان شهر شهیدان بزرگ و دارالمومنین است و امام جمعه جوان همدان منادی وحدت است.

آیت الله طه محمدی سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام جلال رضوی پیش از ظهر جمعه در آئین استقبال مردمی از امام جمعه همدان بابیان اینکه در بهترین ماه عبادت الهی و مناجات و معاشقه با دعا و راز و نیاز و ماهی که اولیای الهی در این ماه بهترین کوله بار معنویت خود را از ادعیه برداشت می‌کردند قرار داریم، گفت: مردم انقلابی همدان امروز با وجود برودت هوا به استقبال امام جمعه جوان و بصیر خود آمده‌اند.

آیت الله طه محمدی سنگ تمام گذاشتند 

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم از ساعت‌های اولیه امروز در گلزار شهدا حضور داشتند و هنگام حضور امام جمعه همدان در مزار شهدا از ایشان استقبال کردند و دقایقی را نیز بر سر مزار سردار شهید اسلام حاج حسین همدانی به قرائت فاتحه ایستادند، گفت: قلب ما همواره به یاد وی می تپد و شجاعت وی را در مقابل فتنه و فتنه گران و داعش و دفاع از حرم اهل بیت (ع) هرگز فراموش نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم در مجلس تکریم آیت الله طه محمدی سنگ تمام گذاشتند چراکه وی به مدت ۱۵ سال به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان خدمت کردند، عنوان کرد: در حکم مقام معظم رهبری و انتصاب آیت الله شعبانی به امامت جمعه همدان ایشان جوانان مؤمن انقلابی دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان را مورد عنایت قرار داده‌اند.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری ۴۱ مرتبه واژه جوان را به کار برده‌اند، گفت: آیت الله مدنی اولین امام جمعه همدان بود که در روزهای اول انقلاب مردم همدان به استقبال وی رفتند و در ادامه روزهای انقلاب مردم همدان به استقبال آیت الله نوری همدانی، آیت الله موسوی همدانی و آیت الله طه محمدی به عنوان امامان جمعه همدان رفتند و امروز نیز ثابت کردند که همدان دارالمومنین و پیرو ولایت است و مردم همدان به استقبال امام جمعه جدید آمده‌اند.

همدان ۵۰ مجتهد مسلم در حوزه علمیه قم دارد

وی با بیان اینکه مردم همدان حکم مقام معظم رهبری را روی دیدگان خود می‌گذارند و با سفیر ایشان و نماینده جوان ایشان که شجاعانه و مردانه این مسئولیت را قبول کرده است، بیعت می‌کنند، گفت: استان همدان ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و ۵۰ مجتهد مسلم در حوزه علمیه قم دارد و روحانیت و معنویت همدان زبانزد است کمااینکه این شاخصه‌ها را مقام معظم رهبری در حکم آیت الله شعبانی شمرده‌اند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با بیان اینکه همدان شهر شهیدان بزرگ و دارالمومنین است، گفت: امام جمعه جوان همدان منادی وحدت است.

وی با بیان اینکه ما یک خودی داریم و یک غیر خودی که خودی می‌تواند در جریان‌های مختلف باشد کمااینکه جریان‌های چپ و راست خودی‌های انقلاب بوده و در خیمه ولایت هستند، گفت: کسانی که دلخوش به چراغ سبز مزدورانند و از روز اول این انقلاب همراه با دشمنان این مرز و بوم و مردم بودند هرگز در قاطبه یاران انقلاب نیستند و در جریان غیرخودی هستند.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه نماز شب آیت الله شعبانی زبانزد است، گفت: من غبطه می‌خورم به سجده‌های طولانی وی که یادآور شهید چیت سازیان است.

وی با بیان اینکه منزل من و شما از این به بعد دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان همدان است و می‌توان مسائل و مشکلات را با وی در میان گذاشت، گفت: تقویت سنگر نمازجمعه و پشتیبانی از اقدامات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امام جمعه امری لازم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر