English

رییس شورای اسلامی شهر همدان:

شهردار و شورای شهر همدان هر در یک کشتی اند

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تاکنون مانعی برای موضوعات پیشنهادی از سوی شهردار که منافع. شهر و مردم را در پی داشته، ایجاد نشده است مگر در مواردی که مغایر با قانون های موجود بوده است.

شهردار و شورای شهر همدان هر در یک کشتی اند

رییس شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در خصوص اینکه آیا شورای شهر همکاری های لازم و کافی را با شهردار همدان به جهت پیشبرد امور شهر به طور موثر و سازنده دارد، اظهار داشت: اعضای شورا و شهرداری در یک کشتی حضور دارند و قدر مسلم اینگونه است اگر شهردار امور مرتبط را با موفقیت پشت سر گذارد، تصویری که در پی موفقیت شهردار از شورا ی شهر به وجود می آید تصویری مطلوب و خوشایند نزد شهروندان همدان خواهد بود.

کامران گردان افزود: اگر شهردار نتواند پیش‌بینی‌های خود را عملی کند و برنامه های خود را با دلایل منطقی و روشن پیش نبرد، قطعا از امور محوله سربلند بیرون نخواهد آمد و این امر برای شورای شهر نیز زیبنده نخواهد بود. 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون مانعی برای موضوعات پیشنهادی از سوی شهردار که منافع. شهر ومردم را  در پی داشته، ایجاد نشده است مگر در مواردی که مغایر با قانون های موجود بوده است.

رییس شورا ی اسلامی شهر همدان عنوان کرد: شورای شهر همدان نه تنها برای شهردار مانعی ایجاد نکرده است بلکه سعی شورا بر آن است تا در کمیسیون های مختلف خود به عنوان مشاور و اتاق فکر شهردار عمل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر