English

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان:

طرح شهاب برای شفاف سازی در تمامی حوزه های عملکردی شهرداری و شورای شهر است/منعی برای حضور خبرنگاران نداریم

عسگریان گفت: حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر منعی ندارد و هیچ موضوعی در مجموعه شهرداری و شورا نباید از نگاه مردم پنهان بماند.

طرح شهاب برای شفاف سازی در تمامی حوزه های عملکردی شهرداری و شورای شهر است/منعی برای حضور خبرنگاران نداریم

سید مسعود عسگریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در خصوص ارتباط بین طرح شهاب و حضور خبرنگاران در شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: طرح شهاب به شفاف‌سازی در تمامی حوزه عملکرد شهرداری و شورای شهر می‌پردازد؛ این شفاف‌سازی در شهرداری می‌تواند شامل برگزاری مناقصات، چگونگی برگزاری مناقصات وتمام موضوعاتی دیگر که مردم و شهروندان در خصوص عملکرد شهرداری و به‌تبع آن شورای شهر باید بدانند را دربرمی گیرد.

 رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به اینکه این موضوع از سوی ریاست شورا به جهت پیگیری در شورا و شهرداری به کمیسیون نظارت محول شده است، مطرح کرد: یکی از ارکان شفاف‌سازی حضور خبرنگاران در جلسات علنی صحن شورا و کمیسیون‌های زیرمجموعه است که با حضور خود در این جلسات و استفاده از ابزار و سازوکارهای لازم و مربوط به حرفه خود به رصد و کسب اطلاع از موضوعات، اقدامات، فعالیت‌ها و فرآیندهای حاکم در نحوه اجرای امور شهر و شهرداری پرداخته و اخبار را به آن صورت که اتفاق می‌افتد به سمع و نظر مردم برسانند.

وی افزود: بر اساس قانون برخی از جلسات صحن بر اساس مصوبات اعضای شورا همانند مجلس غیرعلنی اعلام می‌شود؛ عمده جلسات شورای شهر همدان علنی است و حضور خبرنگاران آزاد است و در این زمینه شرایط باید به شکلی فراهم شود که شفافیت در عملکرد شورا و شهرداری افزون برگذشته ظهور پیدا کند و در این فضا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

عسگریان بابیان اینکه هیچ موضوعی در مجموعه شهرداری و شورا نباید از نگاه مردم پنهان بماند، گفت: حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر منعی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه