English

صوفی:

باید تمام نواقص موجود در شهر را برای طرح استقبال از بهار رفع کنیم

شهردار همدان اظهار داشت: با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان سال بایستی با تمام توان و تلاش مضاعف در جهت رفع نواقص موجود و اجرای برنامه‌های متناسب با طرح استقبال از بهار، برنامه‌ها و اقدامات را به نحو شایسته و مطلوب پیگیری و اجرایی کنیم.

باید تمام نواقص موجود در شهر را برای طرح استقبال از بهار رفع کنیم

به گزارش خبرگزاری موج همدان، شهردار همدان اظهار داشت: با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان سال بایستی با تمام توان و تلاش مضاعف در جهت رفع نواقص موجود و اجرای برنامه‌های متناسب با طرح استقبال از بهار، برنامه‌ها و اقدامات را به نحو شایسته و مطلوب پیگیری و اجرایی کنیم.

عباس صوفی با بیان اینکه تا پایان سال 15 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه می‌شود، اظهار کرد: اجرا و نصب تندیس و نمادهای با مضامین شهدا، نصب نمادهای نوروزی، ترمیم و اصلاح آسفالت معابر اصلی شهر، رنگ‌آمیزی و ترمیم جدول‌ها، جمع‌آوری دست‌فروشان در مراکز تفریحی گردشگری، در جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، شکیل کردن کارگاه‌های عمرانی، ترمیم، تنظیف و فعالیت تمام وقت سرویس‌های بهداشتی، فعالیت آب نماها، نصب پرچم و بنرهای خوش‌آمدگویی، آذین بندی شهر، نظافت معابر اصلی، فرعی، کوچه‌ها و تمامی نقاط شهر، کاشت گل و درخت و درختچه و... از جمله اقداماتی است که بایستی در طرح استقبال از بهار در شهر همدان پیگیری و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات بایستی رضایتمندی مسافران نوروزی و شهروندان را فراهم کند بیان کرد: در نوروز امسال چادرهای مسافرتی بایستی در سالن‌های سرپوشیده نظیر سالن شهرداری نمایشگاه بین المللی و سالن‌های ورزشی نصب شود که علاوه بر این مکان‌ها مسافران نوروزی صرفاً اجازه نصب چادر اقامتی در بوستان‌های ورزش، شهروند و ایرانیان را دارند و از نصب این چادرها در سایر نقاط و پارک‌های شهر جلوگیری می‌شود.

صوفی در ادامه اظهار کرد: سامانه 137 شهرداری همدان در طول ایام نوروز بایستی به صورت تمام وقت در حوزه‌های پاسخگویی و بازرسی فعال باشد، همچنین روابط عمومی معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها موظف هستند فعالیت‌ها و اقدامات خود را مستندسازی کنند و در جریان شهروندان قرار دهند.

وی افزود: استخر شهدای شهرداری همدان در طول ایام عید نوروز باز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر