سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد
  • هشدار به آمریکا: مهلت زمانی برای توافق محدود است
  • مردم سیریک همچنان در مشکل آب
  • ادعای جنجالی یک شهروند قطر؛ دولت هزینه هتل و بلیط بازی‌ها جام‌جهانی را پرداخت کرده است
  • قلعه‌نویی: در جام جهانی جا برای اشتباه نیست
  • بی‌بی‌سی‌: استارمر، نخست وزیر بریتانیا دوشنبه استعفا می‌دهد

۵۰ کیلومتر از محور بندرلنگه – پارسیان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با تأکید بر آمادگی برای میزبانی ایمن، منظم و مطلوب از مسافران و گردشگران گفت: ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار است و ۵۰ کیلومتر از محور بندرلنگه – پارسیان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

محورهای مواصلاتی هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان

، صفر صادقی‌پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در نشست ستاد سفر استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری هرمزگان گفت: هرمزگان از توانمندی‌های متنوعی در حوزه گردشگری برخوردار است و موفقیت در میزبانی از مسافران، نیازمند همراهی و همکاری جدی همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به وجود نقاط حادثه‌خیز و رفتارهای پرخطر برخی رانندگان در محورهای مواصلاتی استان افزود: ۵۰ کیلومتر از محور بندرلنگه – پارسیان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و اجرای پروژه‌های راه‌سازی در محورهای پرخطر می‌تواند نقش مؤثری در کاهش تصادفات داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، رفع مشکلات بنادر چارک و پل، ساماندهی و ارتقای کیفیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی را از اولویت‌های مهم برشمرد و افزود: بهبود کیفیت این خدمات تأثیر مستقیمی در رضایت‌مندی مسافران خواهد داشت.

صادقی‌پور با اشاره به ضعف پوشش مخابراتی در برخی محورهای مواصلاتی گفت: در زمان وقوع حوادث، ثانیه‌ها تعیین‌کننده است و لازم است برای تقویت آنتن‌دهی در این محورها اقدامات فوری و جدی انجام شود.
 
وی بر اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی نوروزی تأکید کرد و افزود: نوروزگاه‌های شهرستان‌ها باید با محوریت مرکز استان در بندرعباس برگزار شود تا ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی هر شهرستان به‌خوبی معرفی شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان همچنین خواستار افزایش محل‌های اجرای پویش «نه به تصادف» در محورهای استان و هدفمند شدن فعالیت ستاد استقبال از گردشگران در مبادی ورودی بندرعباس شد.
 
صادقی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت نجات‌غریق در سواحل و همچنین برنامه‌ریزی دقیق برای سوخت‌رسانی در ایام نوروز باید به‌طور ویژه دنبال شود و همه دستگاه‌ها موظف‌اند وظایف خود را در حوزه خدمات سفر با جدیت انجام دهند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه