English

نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان خبر داد: نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام شد.

نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی پایان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان از اعلام نتایج آزمون استخدامی این سازمان از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، خبر داد.

پایان افزود: متقاضیانی که موفق به شرکت در این آزمون شده‌اند، می‌توانند از عصر روز سه‌شنبه یکم خرداد ماه برای مشاهده نتیجه آزمون به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و در پروفایل خود در بخش آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ نتیجه این آزمون را مشاهده کنند.

وی گفت: از آن دسته از داوطلبانی که در آزمون یادشده و براساس کارنامه صادره، حد نصاب آزمون کتبی را کسب کرده و به‌عنوان برگزیدگان سه برابر ظرفیت پذیرش معرفی شده‌اند، برای ارائه مدارک و مستندات و تطبیق آن با اظهارات مندرج در فرم ثبت‌نام؛ دعوت به عمل خواهد آمد و در صورت تطبیق و صحت مدارک، به مرحله بعدی راه یافته و درغیراین‌صورت یا در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین شده، مردود تلقی خواهند شد.

این گزارش حاکی است در آزمون استخدامی متمرکز سال 1402 سازمان تأمین‌اجتماعی که روز جمعه سی‌ویکم فروردین ماه امسال برگزار شد؛ تعداد 53 هزار و 898 داوطلب در سراسر کشور و 1469 نفر در استان هرمزگان برای استخدام پیمانی در 37 شغل در بخش درمانی و 40 نفر در بخش بیمه ای با یکدیگر رقابت کردند. فرآیند بررسی صلاحیت و تعیین پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون تا سه ماه آینده انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه