English

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح هرمزگان:

تعامل قضایی و انتظامی تضمین کننده امنیت جامعه است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح هرمزگان تعامل دستگاه قضایی و انتظامی را از مولفه های مهم تضمین کننده امنیت در جامعه عنوان کرد.

تعامل قضایی و انتظامی تضمین کننده امنیت جامعه است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حبیب تکین در نشست تعاملی و مشترک با معاون هماهنگ کننده و رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ضمن تبریک سال نو و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی در راستای تامین و حفظ نظم و امنیت میهمانان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات، طی سخنانی تعامل انتظامی و دستگاه قضایی را موجب افزایش کارایی هر دو نهاد و تضمین امنیت در جامعه دانست.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در جامعه مدیون امنیت است، افزود: مجموعه انتظامی وظیفه تولید و حفظ امنیت در جامعه و دستگاه قضایی وظیفه اجرای عدالت اجتماعی را عهده دار است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح هرمزگان خاطرنشان کرد: تلاش مضاعف به منظور افزایش بیش از پیش اعتماد عمومی و توسعه امنیت در جامعه با اولویت خدمت مضاعف به مردم از وظایف مشترک پلیس و دستگاه قضایی است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان نیز طی سخنانی بیان داشت: پلیس و دستگاه قضایی در کنار هم می توانند منشاء امنیت پایدار در تمامی زمینه ها برای مردم باشند.

وی ضمن قدردانی از همکاری، همدلی و تعامل شایسته دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با مجموعه پلیس استان، خواستار برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت شده و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی و انتظامی دو سازمان مکمل یکدیگر هستند.

سرهنگ تیمور دولتیاری در پایان گفت: ارتباط و همکاری این دو دستگاه همیشه در بهبود کیفیت خدمات رسانی به مردم تاثیر بسزایی داشته است به گونه ای که اینگونه نشست ها، جلسات همکاری ها توانسته بار زیادی از معایب و نواقص موجود در پرونده های قضایی را کاهش داده و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را به دنبال خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه