English

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس به بخش های کهورستان و رویدر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در نشست نمایندگان هرمزگان در مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندار خمیر با مردم رویدر از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس به بخش های کهورستان، رویدر و روستاهای مسیر طی روزهای آتی خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس به بخش های کهورستان و رویدر
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه تکمیل این پروژه مورد تاکید استاندار هرمزگان است، تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و حمایت و پشتیبانی استاندار هرمزگان شاهد اتفاقات خوبی برای تامین آب رویدر و کهورستان و روستاهای مسیر در شهرستان خمیر هستیم. 

وی ادامه داد: تاکنون 38 کیلومتر از فاز اول خط انتقال آب رویدر به اتمام رسیده است و عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه به طول 72 کیلومتر طی روزهای آتی با مشارکت نیروی دریایی سپاه آغاز خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از صبوری و همراهی مردم رویدر، افزود: شهر رویدر فاقد منابع آب شیرین است و نیاز آبی آن در حال حاضر از طریق چاه های واقع در همین بخش تامین می شود که امیدواریم با تکمیل خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس تا کهورستان در فاز دوم پروژه، شهر رویدر و روستاهای مسیر به آب شرب پایدار دست یابد. 

وی ابراز داشت: در حال حاضر لوله های این خط انتقال خریداری و در مسیر تخلیه شده که با تکمیل آن 28 هزار و 874 نفر در بخش های کهورستان و رویدر از آن بهره مند خواهند شد. 

حمزه پور اعتبار این پروژه را بالغ بر 4100میلیارد ریال عنوان و پیش بینی کرد: با اجرای خط انتقال، این پروژه تا پایان سال به سرانجام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه