English

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

روحانیت باید متناسب با تغییرات زمان خود را به روز کند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان باتاکید بر اینکه روحانیت باید خود را متناسب با زمان به روز کند، گفت: تقویت طلاب بومی درطرح‌های سازمان تبلیغات باعث پایداری جریان فرهنگی هرمزگان خواهد شد.

روحانیت باید متناسب با تغییرات زمان خود را به روز کند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار جمعی از طلاب و مبلغین فعال در ایام عید نوروز که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: دشمن امروز با تمام توان خود وارد میدان شده است و جنگ ترکیبی به معنای واقعی کلمه علیه جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده است.

وی با بیان این نکته که دین مبین اسلام راه‌ها و اعجاز زیادی برای نفوذ در قلوب انسان‌ها دارد، عنوان کرد: در برابر تهاجمات دشمن، دست ما بسته نیست و اقدامات خوبی توسط مجموعه‌های مختلف از جمله تبلیغات اسلامی در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند و نباید تنها به روش‌های سنتی مثل منبر برای تحقق اهدافش در جامعه بستده کند؛ بلکه انجام اقدامات ابتکاری مانند حضور در مراکز جمعیتی و اجرای برنامه‌های میدانی و فرهنگی که توسط این مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در تدارک دیده شد، می‌تواند اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در پایان افزود: استفاده از طلاب مستعد بومی در اجرای برنامه‌ها و ارائه مهارت و آموزش به این افراد باعث می‌شود که این جریان فرهنگی مبتنی بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی همیشه به صورت پایدار برقرار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه