English

نخستین مرکز خدمات روانشناختی و مشاور راه زندگی در هرمزگان

مرکز خدمات روانشناختی و مشاور راه زندگی با حضور معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

نخستین مرکز خدمات روانشناختی و مشاور راه زندگی در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، محسن ولیئی معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در افتتاحیه مرکز خدمات روانشناختی و مشاور راه زندگی در استان هرمزگان اظهار داشت: بیست و هشتمین شعبه موسسه راه زندگی که مرکز تخصصی خدمات روانشناختی و مشاور می باشد در استان هرمزگان افتتاح شد. 

ولیئی  افزود: خوشبختانه یکی از ساسیت های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره)، توجه به حوزه مشاوره و روانشناسی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس است، افزود: مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان غیر تحت پوشش می توانند از خدمات رایگان این مرکز استفاده کنند.

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: این مرکز می تواند به دلیل کارکرده خودش بسیاری از آسیب های اجتماعی را پیشگیری کند و همچنین در زمینه های کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امید اجتماعی در جامعه می تواند نقش موثری ایفا بکند.

محسن ولیئی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین کمیته امداد و موسسه راه زندگی در راه اندازی این مرکز بیان کرد: سازمان اجتماعی کشور به عنوان پشتیبان این گونه حرکت ها نقش خود را در این زمینه ایفا خواهد کرد و استانداری ها کمک ها لازم برای انجام و توسعه به انجام خواهد رساند.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این مراسم نیز گفت: نخستین مرکز خدمات روانشناختی و مشاور راه زندگی با همکاری کمیته امداد و موسسه راه زندگی در استان هرمزگان افتتاح شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان افزود: این مرکز برای ارائه خدمات روانشاسی و مشاوره رایگان برای جامعه هدف کمیته امداد و سایر نیازمندان استان هرمزگان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه