English

مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد:

ارتقای تعاملات بانکی در راستای خدمت به جامعه شیلاتی

مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری جلسه با حضور مدیر شعب بانک رسالت، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، معاون توسعه ‌منابع شیلات هرمزگان و جمعی از بهره برداران شیلاتی در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

ارتقای تعاملات بانکی در راستای خدمت به جامعه شیلاتی
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان
، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به لزوم ارتقاء تعاملات سازنده بین شیلات و بانک رسالت در راستای خدمت رسانی و فراهم سازی بستر توسعه فعالیت های بخش شیلات گفت: خوشبختانه دو طرف از ظرفیت های خوبی برای توسعه فعالیت های دوجانبه در مسیرتحقق شعار سال بهره مند هستند.

وی حرکت شتابان در مسیر تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید را از محورهای مهم این دیدار خواند و تاکید کرد بی شک با برنامه ریزی ها و تصمیمات گرفته شده شاهد رونق و رشد در تولید به واسطه حمایت های بانکی خواهیم بود.

بارانی افزود در همین راستا و براساس معیارهای دو طرف تفاهم نامه خوبی در دستور کار شیلات هرمزگان و بانک رسالت با محوریت تسهیل در ارائه خدمات بانکی به بهره بردارن شیلاتی به ویژه جامعه صیادی و آبزی پروری قرار گرفت.

در ادامه مدیر شعب بانک رسالت در هرمزگان با اشاره به فعالیت ها و گام های توسعه ای خوب اخیر شیلات هرمزگان تصریح کرد: با توجه به گام ها و تعاملات ایجاد شده بی شک شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

رئیسی تصریح کرد: هرمزگان از ظرفیت های خوبی در حوزه شیلات برخوردار است و امید داریم بتوانیم شرایط مناسبی برای بهره برداری حداکثری و تحقق مسیر توسعه ای برای شیلات فراهم سازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه