English

امام جمعه بندرعباس:

اقتدار اقتصادی کشور در گرو استفاده از ظرفیت‌های دریایی است

امام جمعه بندرعباس گفت: اقتدار اقتصادی کشور در گرو استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های ناب دریا است با این ظرفیت می‌توان توان اقتصادی کشور را افزایش داد.

اقتدار اقتصادی کشور در گرو استفاده از ظرفیت‌های دریایی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلان اقتصاد دریا محور از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب دریاها دارای منابع سرشاری هستند که می‌توان از آن برای توسعه علم بهره برد.

وی افزود: از این ظرفیت‌های خدادادی بایستی در ارکان مختلف از جمله توسعه اقتصاد و همچنین ایجاد تمدن دریاپایه بهره برد، باید کشور باور داشته باشد از ظرفیت دریا برخوردار است و برای استفاده حداکثری از دریا برتانا ریزی کند. 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:هرمزگان در بین استان‌های دریایی کشور از موقعیت خاص و استراتژیکی بهره مند است و بالغ بر 2 هزار کیلومتر مرز دریایی را در خود جای داده است و نقش ویژه ای هم در سیاست های ابلاغی ایفا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هرمزگان موتور محرک شهرهای دریایی ایران اسلامی است که با استفاده از ظرفیت خدادادی این استان می‌توان مشکلات ناشی از بیکاری را مرتفع ساخت و سایر نیازهای ما را نیز می‌توان از ظرفیت دریا مرتفع کرد. 

حجت الاسلام عبادی زاده با تاکید بر اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم از ظرفیت دریا به خوبی استفاده کنیم گفت: اقتدار اقتصادی کشور در گرو استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های ناب دریا است با این ظرفیت می‌توان توان اقتصادی کشور را افزایش داد. 

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه به ویژه مسئله فلسطین اظهار داشت: اصول رژیم صهیونیستی با عملیات نظامی طوفان الاقصی از بین رفت و صهیونیست‌ها که جنگ‌های غافل گیرانه انجام می‌دادند در این زمینه غافلگیر شدند. 

وی در ادامه افزود: تحقیر زیادی در این جنگ به صهیونیست‌ها وارد شد از سویی در حوزه اصلاعاتی این رژیم شکست خورد و به دست نیروهای مقاومت تحقیر شد از سوی دیگر درحوزه نظامی هم افسانه قدرت آنها در هم شکست در ابعاد حقوق بشری هم این رژیم تحقیر شد. 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تقدیر از تلاش دستگاه دیپلماسی کشور و وزیر امور خارجه که در زمینه فلسطین این هفته‌ها فعالیت خوبی داشته گفت: وزارت امور خارجه و شخص وزیر وظایف خود را در زمینه فلسطین به خوبی انجام داده اند و از دولت و این دستگاه بابت تلاش‌های چشمگیرشان تقدیر می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه