سرخط خبرها
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است

محمود حسین پور «معاون توسعۀ مدیریت و منابع دانشگاه» شد

با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه منصوب شد.

انتصاب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با حکم غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، محمود حسین پور به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه منصوب شد.

متن حکم صادرشده از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به شرح زیر است:

جناب محمود حسین پور

ابلاغ معاونت توسعه

با سلام و احترام

با توجه به تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان معاون توسعۀ مدیریت و منابع دانشگاه منصوب می­گردید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون­مداری، عدالت­ محوری ، پاسخگویی، شایسته­ سالاری، تکریم همکاران و ارباب رجوع، بهره­ گیری از نظرات کارشناسی و نقد سازنده، تمرکززدایی هوشمندانه، و استفاده از همۀ منابع و ظرفیت­ها، حرکت هدفمند و روان مجموعۀ دانشگاه به سوی اهداف عالی نظام سلامت و چشم­ انداز مورد انتظار در استان در راستای اجرای سیاستهای دولت مردمی اقدام نمایید.تندرستی و سربلندی شما رادر مسیرخدمت به مردم درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان هرمزگان، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ضمناً اهم وظایف شما به شرح زیر ابلاغ می­ گردد:

۱. پیشبرد اهداف و برنامه ­های اقتصاد مقاومتی در دانشگاه در راستای مهار تورم ورشد تولید

۲. مدیریت تدوین و اجرای موفقیت­ آمیز برنامه­ های راهبردی و عملیاتی دانشگاه

۳. به­ کارگیری و ترویج مناسب­ترین رویکردها و ابزارهای مدیریتی کارآمد در مجموعۀ دانشگاه

۴. ساماندهی و توسعۀ کمی و کیفی منابع انسانی در سطوح مختلف دانشگاه

۵. نهادینه­ سازی ساختار سازمانی هدف­مند وآینده نگر حوزه های مختلف دانشگاه

۶. تقویت ساز و کارهای بودجه ­ریزی و تخصیص هدفمند و مبتنی بر عملکرد در دانشگاه و جذب حداکثری اعتبارات و منابع برای پیشبرد اهداف دانشگاه

۷. راهبری اثربخش امور مالی دانشگاه با رویکرد قانون مداری، شفاف­ سازی، پاسخگویی و تسریع در امور

۸. بهبود ساز و کارهای مدیریت منابع فیزیکی با تأکید بر کیفیت، هزینه و تسریع در اجرای پروژه ­ها

۹. سایر موارد برابر قوانین ومقررات

غلامعلی جاودان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 

شایان ذکر است محمود حسین پور، سابقه‌ی معاونت بهداشتی، معاونت درمان، مدیرکلی بهزیستی، مدیریت منابع انسانی دانشگاه، مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه و ریاست واحد اهدای عضو استان را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه