English

طرح ملی «نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌ برخوردار کشور» در هرمزگان

در دومین روز از اجرای طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخودار کشور در هرمزگان ، درخواست های جمع کثیری از مراجعین در یکبنی، کوی ولیعصر شهرستان جاسک از سوی مسئولان بررسی شد.

طرح ملی «نشست صمیمی در  100 محله کم‌ برخوردار کشور» در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در پی اجرای طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخودار کشور در هرمزگان ، امروز 30 مهرماه، معاون آموزشی،پژوهشی و ساختارهای سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی میزبان جمع کثیری از مراجعین و جامعه هدف بهزیستی در یکبنی، کوی ولیعصر، مسجدالنبی (ص) شهرستان جاسک بودند و درخواست های آنان از سوی مسئولان بررسی شد. 

در حاشیه اجرای طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخودار کشور در شهرستان جاسک، مدیر کل بهزیستی هرمزگان گفت: در این طرح با ارتباط چهره به چهره مسئولان بهزیستی و سایر نهادها با مردم محلات کم برخوردار و در راستای شناسایی مشکلات و برنامه ریزی بلند مدت برای حل این مسائل، درخواست های مراجعین در سامانه سازمان بهزیستی ثبت، بررسی و پیگیری می شود.

وی گفت: اجرای این طرح در شهرستان جاسک با حضور حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین کریمی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان همراه بود و فرمانداری، شهرداری، شورای شهر، مسکن وشهرسازی، سپاه پاسداران، بیمه سلامت، کمیته امداد، هلال‌احمر، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، برق، تامین اجتماعی، ثبت اسناد و املاک، ورزش وجوانان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در اجرای طرح مشارکت داشتند.

ابراهیم محمدلو معاون آموزشی، پژوهشی و ساختارهای سازمان بهزیستی کشور نیز در این باره گفت : طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخودار کشور به‌منظور حضور میدانی، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان بهزیستی با استقرار میز خدمت در این مناطق و پاسخگویی به نیاز مراجعان با رویکرد محله ‌محوری، حل‌ مساله و ظرفیت ‌سازی اجتماعی و خدمت‌رسانی در محلات کم برخوردار سراسر کشور در حال اجرا است.

وی گفت: این طرح به عنوان یک طرح ابتکاری از سوی بهزیستی کشور با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور برای افزایش رضایت‌مندی مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی و سایر افراد نیازمند و رفع مشکلات آن اجرا می شود.

گفتنی است در ادامه دیدار چهره به چهره با مراجعین، بازدید میدانی از منزل دو مددجوی تحت پوشش بهزیستی با حضور معاون آموزشی،پژوهشی و ساختارهای سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و ضمن بررسی چالش ها و مشکلات، راهکارها و دستوراتی به منظور رفع مشکلات موجود صادر شد. 

نشست صمیمی مدیر کل و معاونین با کارکنان بهزیستی شهرستان جاسک از دیگر برنامه های حاشیه ای حضور مدیرکل و مسئولین بهزیستی هرمزگان در شهرستان جاسک بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه