English

مشارکت نفت بندرعباس در بهسازی راه‌ها و تامین آب شرب

مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس از مشارکت پالایش نفت بندرعباس در بهسازی راه‌های مواصلاتی روستایی و تامین آب شرب پایدار برخی از مناطق بخش مرکزی خبر داد.

مشارکت نفت بندرعباس در بهسازی راه‌ها و تامین آب شرب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بهسازی راه‌های مواصلاتی پنج روستا در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، در طرح رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی محور مواصلاتی پنج روستای شهرو، چاهو، بلندو، گربند و سودرو از توابع شهرستان بندرعباس مشارکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: در راستای تحقق اهداف شرکت و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به توسعه زیرساخت های استان به‌ویژه در حوزه راه، این تفاهم نامه فی مابین شرکت پالایش نفت بندرعباس، استانداری هرمزگان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به امضاء رسید.

مدیرعامل پالایشگاه نفت بندرعباس با اشاره به اینکه هدف از اجرا این طرح ایمن سازی راه های روستایی و کمک به توسعه بیشتر روستاها است، افزود: شرکت پالایش نفت بندرعباس در این طرح با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال مشارکت دارد.

نامور با اشاره به مشارکت شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس در تامین آب پایدار روستاهای بخش مرکزی بندرعباس، بیان کرد: علاوه بر تفاهم نامه مربوط به مشارکت در بهسازی راه‌های مواصلاتی روستایی، تفاهم نامه دیگری میان پالایش نفت بندرعباس و استانداری هرمزگان برای تامین آب پایدار برخی از مناطقی که با چالش کمبود آب شرب روبرو هستند منعفد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: براساس این تفاهم نامه، این شرکت برای ایجاد زیرساخت آب شرب بهداشتی روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، ۲۰ کیلومتر خط لوله چدنی با مشخصات خاص در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان قرار می‌گیرد.

نامور با اشاره به اینکه ارزش این تفاهم نامه ۵۰۰ میلیارد ریال است، افزود: به منظور تسریع در کار با اخذ مجوزهای لازم و عقد قرارداد با شرکت سازنده لوله های مورد نیاز، اکنون چهار کیلومتر لوله تحویل شده است و چهار کیلومتر دیگر نیز طی هفته پیش رو در اختیار آب و فاضلاب قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه