English

برای دو فصل متوالی:

مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان رتبه برتر در کشور را کسب کرد

مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در ارزیابی ملی میان ادارات این سازمان در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم رتبه اول کشوری را کسب کرد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان رتبه برتر در کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، غلامعباس مومنی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، بیان کرد: در تازه ترین امتیاز بندی ادارات مدیریت درمان سراسر کشور، مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان توانست رتبه اول کشور را کسب کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اعلام این خبر همچنین افزود: مطالبات سال ۱۴۰۱ دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان کاملا تسویه و در سال ۱۴۰۲ به هر میزان مطالبات بیمارستانی ارسال شده، تسویه شده و تا خرداد ۱۴۰۲ چه در حوزه سرپایی و چه در حوزه بستری پرداخت شده است. 

وی گفت: به دانشگاه علوم پزشکی طی چندین نوبت نامه نگاری اعلام کرده ایم که به ارسال مدارک خود به تامین اجتماعی شتاب دهند تا بتوانیم هزینه‌های آن را پرداخت کنیم اما معمولا مدارک بیمارستانی با ۳ ماه تاخیر به دست ما می رسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان بیان داشت: برای داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تا آخر مرداد تسویه صورت گرفته و مطالبات داروخانه‌های خصوصی نیز تا پایان تیرماه پرداخت شده و برخی طلب مرداد را هم دریافت کرده‌اند.

وی همچنین از آمادگی مدیریت درمان هرمزگان برای انجام تهاتر با داروخانه‌ها در زمینه مطالبات تامین اجتماعی خبر داد.

غلامعباس مومنی ضمن تشکر از زحماتِ استاندار هرمزگان گفت: کسب رتبه برتر مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در ارزیابی ملی در دو سال متوالی را مدیون هدایت و حمایت های بی دریغ شخص استاندار هستیم. 

مومنی در پایان گفت: کسب رتبه اول مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در میان مدیریت‌های درمان کشور با تلاش و همکاری همه همکاران در بخش‌های مختلف حاصل شده است که از همه آنها تقدیر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه