English

نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در طرح تکام:

ظرفیت‌های هرمزگان برای اجرای طرح تکام، کم‌نظیر است

نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در اجرای طرح تکام گفت: یکی از ملزومات تکام به‌عنوان طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در روستاها، بهره‌مندی روستاها از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه است که هرمزگان در این زمینه کم‌نظیر است.

ظرفیت‌های هرمزگان برای اجرای طرح تکام، کم‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی‌اکبر دُر، نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور، بعدازظهر امروز در نشستی با دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، اجرای طرح تکام را انسجام‌بخشی به خدمات کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در روستا تعریف کرد و گفت: تکام مخفف توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه با رویکرد مهاجرت معکوس به روستاهاست. 

وی با بیان اینکه قرار نیست با این طرح، چارت و ساختار جدیدی در استان ایجاد شود، افزود: محور این طرح ایجاد هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در روستاهای هدف است. 

وی با بیان اینکه هرمزگان یکی از استان‌های باظرفیت برای اجرای این طرح است، خاطرنشان کرد: یکی از ملزومات تکام، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه در روستاهاست که هرمزگان در این زمینه کم‌نظیر است.

نماینده وزیر کشور در این طرح یادآور شد: با روحیه‌ای که امروز در مسئولان دستگاه‌های اجرایی هرمزگان مشاهده کردیم، این طرح در روستاهای هرمزگان به نتایج ملموس و اثربخش می‌رسد. البته کارگروه اجرایی آن تشکیل شده و با همراهی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی به‌نوعی وارد فاز اجرایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه