English

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان خبر داد؛

افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویان هرمزگانی

کمیته امداد با مشارکت سپاه پاسداران و بنیاد مسکن، تعداد ۳۰ واحد مسکن مددجویان در مناطق روستایی هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیین افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در هفته دفاع مقدس با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان و سایر مسئولین استانی در روستای لاتیدان شهرستان بندرعباس برگزار شد.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: افتتاح این ۳۰ واحد مسکن مددجویان از محل تفاهم‌نامه سه‌جانبه کمیته امداد، بنیاد مسکن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث گردیده است.

باسره در خصوص اعتبارات هزینه شده برای احداث هر واحد افزود: برای احداث هر واحد مسکن، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بلاعوض کمیته امداد، ۲۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی بنیاد مسکن و ۵۰ میلیون تومان از کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در ادامه یادآور شد: براساس این تفاهم‌نامه سه‌جانبه، تعداد کل واحدها ۴۵۰ واحد مسکن مددجویان روستایی در استان هرمزگان است که با همکاری سپاه و بنیاد مسکن امیدواریم تا پایان جاری کل واحدها احداث و به نیازمندان تحت حمایت این نهاد در مناطق روستاهای واگذار گردد.

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز در آیین افتتاح این واحدها گفت: بر اساس تفاهم‌نامه مشترک سه‌جانبه تا کنون ۲۰۰ واحد احداث و تحویل خانواده‌های معزز تحت حمایت کمیته امداد شده است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تعداد ۲۵۰ واحد دیگر نیز که در حال احداث بوده که تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه