English

یکهزارو ۸۶۱ دستگاه لوازم سرمایشی بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: یکهزارو ۸۶۱ دستگاه لوازم سرمایشی تابستان امسال بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت این نهاد در این استان توزیع شد.

یکهزارو ۸۶۱ دستگاه لوازم سرمایشی بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد سالاری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان بیان داشت: برای تهیه این تعداد لوازم سرمایشی افزون‌بر ۲۶۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: این لوازم سرمایشی شامل یکهزار و ۳۷۹ دستگاه کولر گازی به ارزش ۲۱۶ میلیارد و۹۰۰ میلیون ریال، ۲۵ دستگاه کولر آبی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و ۴۵۷ دستگاه یخچال فریزر به ارزش ۴۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: توزیع این لوازم سرمایشی متناسب با شناسایی و نیاز سنجی‌های صورت گرفته خانوارهای تحت حمایت و به منظور ایجاد رفاه برای نیازمندان بوده است.

شایان ذکر است یکهزار دستگاه کولر گازی توزیع شده بین نیازمندان کمیته امداد هرمزگان به صورت مشارکتی و با همکاری سپاه امام سجاد(ع) استان، قرارگاه منطقه‌ای مدینه و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در طرح «نسیم رحمت» تامین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه