English

رژه ملی نیروهای مسلح در بندرعباس برگزار می‌شود/تبیین نقش علم و فناوری در دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برنامه مهمی که در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت برگزاری رژه ملی نیروهای مسلح در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس با حضور نیروهای نظامی حاضر در استان خواهد بود و اقتدار این نیروها به رخ دشمنان کشیده می‌شود.

رژه ملی نیروهای مسلح در بندرعباس برگزار می‌شود/تبیین نقش علم و فناوری در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ پاسدار رضا رکن الدینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: رفته رفته به ایام حماسه آفرینی دلاورمردان و زنان این سرزمین و هفته دفاع مقدس نزدیک می‌شویم. 

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور اخلاص و رشادت‌های رزمندگان و نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران است 

سرهنگ پاسدار رکن الدینی اذعان داشت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، بیش از 200 عملیات بزرگ و کوچک انجام دادند؛ یعنی هر دو هفته یک عملیات. بخشی از این عملیات برای بیرون راندن متجاوزان از خاک ایران بود.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران است و دفاع مقدس، سرشار از الگوهای تربیتی و دوران سازندگی نیروهای انسانی مومن و متعهد است.

سرهنگ پاسدار رکن الدینی با اشاره به اینکه همه‌ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در استان هرمزگان برگزار می‌شود، افزود: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی داریم که مهم‌ترین آن تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس است، در این آیین که مقرر شده 29 شهریورماه در سراسر کشور برگزار شود از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد. 

وی بیان داشت: در این روز از رزمندگان پیشکسوت و همسران رزمندگان، زنان و فعالان دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان خانواده‌های معزز شهدا شامل شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت تجلیل می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان گفت: دیگر برنامه مهم برگزاری رژه ملی نیروهای مسلح در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس با حضور نیروهای نظامی حاضر در استان برگزار و اقتدار این نیروها به رخ دشمنان کشیده خواهد شد. 

وی ابراز داشت: عطرافشانی گلزار شهدا و راهپیمایی خانوادگی با شعار «قهرمانان میدان یا پهلوانان ماندگار»، برگزاری همایش علم و دانش، تبیین نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاع و ولایتمداری جوانان با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس به شمار می رود.

سرهنگ پاسدار رکن الدینی تجلیل از خانواده مدافعان سلامت و رزمایش پدافند غیرعامل را دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: تلاش داریم با برنامه ریزی لازم بتوانیم بهترین برنامه‌ها را در این هفته جهت آشنایی نسل جوان با اقدامات جوانان در دفاع مقدس برگزار کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه