English

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

بزرگترین نخلستان «مَجول» کشور در بشاگرد احداث می‌شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: بزرگترین نخلستان «مجول» کشور با مساحت افزون‌بر ۲هزار هکتار با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان بشاگرد احداث می‌شود.

بزرگترین نخلستان «مَجول» کشور در بشاگرد احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسعود گرگیج معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اظهار کرد: طرح احداث بزرگترین نخلستان «مَجول» کشور در دشت پلپلک شهرستان بشاگرد به مساحت افزون بر ۲هزار هکتار با کشت تعداد ۳۶۰ هزار اصله نهال، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی این منطقه محروم است.

وی با اشاره به حمایت‌های سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی استان بیان کرد: واگذاری اراضی مدنظر سرمایه گذار، فراهم سازی زیرساخت‌ها و تامین نهاده ها از جمله اقدامات انجام شده در منطقه دشت پلپلک شهرستان بشاگرد است.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، در ادامه با بیان اینکه، تحقق اقتصاد کشاورزی، ماموریت اصلی سازمان جهاد کشاورزی است، افزود: تلاش داریم تا با کمک بخش خصوصی و مردم شهرستان، شکوفایی اقتصادی به همراه رفاه مردم در مناطق محروم نظیر بشاگرد، نمود عینی پیدا کند.

گرگیج، کشاورزی را از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: صنعت کشاورزی با تامین امنیت غذایی کشور می‌تواند فشارهای خارجی را بی‌اثر ساخته و از سوی دیگر با توسعه این صنعت، می‌توان اقتصاد مناطق محروم کشور را نیز بهبود بخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه