English

امام‌جمعه موقت بندرعباس:

توهین به قرآن در کشورهای غربی سبب بیدار شدن مسلمان شد

امام‌جمعه موقت بندرعباس گفت: در کشور سوئد پس از اهانت غربی‌ها به قران کریم مردم مسلمان بیدار شدند و تظاهرات کردند.

توهین به قرآن در کشورهای غربی سبب بیدار شدن مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام قنبر درویشی امام جمعه موقت بندرعباس در جمع نمازگزاران بندرعباس، با اشاره به محکومیت توهین به ساحت قرآن کریم در کشور سوئد، افزود: پس از اهانت غربی‌ها مردم مسلمان بیدار شدند و تظاهرات کردند.

وی بیان کرد: اگر مسلمانان و دولت‌های اسلامی یک هفته روابط اقتصادی شان را با توهین کنندگان قطع کنند حساب کار دستشان می‌آید و در این زمینه همه دولت ها، ملت‌ها و علمای مسلمان باید سکوتشان را بشکنند.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به قیام عاشورا، تصریح کرد: امام حسین (ع) و خانواده اش در راه حقانیت به شهادت رسیدند و اسیر شدند و باید راه و هدف امام حسین (ع) را به همه دنیا شناساند.

وی بیان کرد: مدیرت و روابط خارجی در جمهوری اسلامی بر اساس تقوا و روابط با کشورهای مستضعف است و اکنون نیز بیشترین ارتباط دولتی‌ها با کشورهای ضعیف است.

درویشی عنوان کرد: مسئولان باید خدمتگذار مردم و پاسداشت خون شهدا باشند.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به صف‌های طولانی سوخت در بندرعباس گفت: یکی از مشکلات اساسی مردم هرمزگان صف‌های طولانی سوخت است که به علت قاچاق در این منطقه ایجاد شده است و دولت باید در این زمینه مدیریت بهتری داشته باشد.

وی درباره رعایت پوشش مناسب در جامعه نیز بیان کرد: بر اساس رعایت موازین دینی و تقوا حجاب جزء واجابت است و خانواده، مردان و زنان باید به این مهم توجه کنند. خانواده ها، دانشگاه ها، مردان با پیروی و الگو برداری از حضرت فاطمه زهرا (س) زمینه حجاب مناسب در بین دختران و زنان را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه