English

امام جمعه بندرعباس:

نیروی دریایی ارتش پیام اقتدار ملت ایران را به گوش جهانیان رساند

امام جمعه بندرعباس گفت: نیروی دریایی ارتش در مدت هشت ماه دریانوردی با تجهیزات داخلی پیام اقتدار ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

نیروی دریایی ارتش پیام اقتدار ملت ایران را به گوش جهانیان رساند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های نمازجمعه این هفته عنوان کرد: حرکت بزرگ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین المللی اوج عزت و اقتدار کشور را نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در مدت هشت ماه دریانوردی با تجهیزات داخلی پیام اقتدار ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در آب‌های بین المللی حضوری مقتدرانه دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها می خواهند پرونده جنگ یمن همچنان باز باشد چون از جنگ در منطقه سود می برند، افزود: آمریکایی ها بدانند دیگر هیچ جایی در منطقه غرب آسیا ندارند.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: ملت ایران می‌داند که دیپلماسی التماس ناموفق است و عزت ایجاد نمیشود گفت: در وزارت امورخارجه چون دیپلماسی کشور دنبال می شود باید نیروهای با انگیزه، جوان و به روز مشغول به کار شوند.

به گفته وی، ملت بزرگ ایران بداند پس از هر تحمل سختی و صبر، پیروزی به دست می‌آید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در ادامه با اشاره به فرارسیدن فصل گرما گفت: با مشارکت و همراهی بیشتر مردم و صرفه جویی در مصرف برق، تابستان را بدون قطعی برق سپری کنیم.

وی افزود: وزارت نیرو نیز مشوق‌هایی برای مردم در نظر گرفته است که با صرفه جویی بیشتر هزینه مصرف برق در برخی مواقع صفر می شود که به نفع مردم است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظارت بر بازار یکی از موضوعاتی است که در دوران پیامبر اکرم(ص) پایه گذاری شد و دوران‌های بعدی نیز ادامه داشت.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) مستقیم خودشان بر بازار و تشکیلات نظارت داشتند و در آن زمان وقتی از طرف ناظران بر بازار اتهامی ثابت میشد، احکامی اجرا می کردند که بازدارندگی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه