English

جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات خراسان رضوی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: از شنبه اول تیر و به مدت یک ماه، ساعت کار ادارات شامل دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بانک‌ها از ساعت 6:30 شروع و در ساعت 13:30 دقیقه پایان می‌یابد.

جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، کوکب موسوی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت این استان اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیات وزیران در راستای مدیریت بار شبکه برق و بهینه‌سازی مصرف انرژی در فصل تابستان، ساعات کار ادارات خراسان رضوی از ابتدای تیرماه سال جاری تغییر خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی افزود: از شنبه اول تیر و به مدت یک ماه، ساعت کار ادارات شامل دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بانک‌ها از ساعت 6:30 شروع و در ساعت 13:30 دقیقه پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: براساس این مصوبه، ساعت کار شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 تا 13:30 بوده و این زمان برای روز پنجشنبه، از 6:30 صبح تا 12:30 است.

موسوی تاکید کرد: ساعت کار مراکز درمانی، خدمات امدادی و اورژانس تغییری ندارد و به روال سابق اقدام به ارائه خدمات  می‌کند. 

گفتنی است؛ تابستان سال گذشته نیز در راستای صرفه جویی در مصرف برق ، طبق مصوبه ای به همه شهر هایی که دمای بالاتر از ۴۵ درجه داشتند، اجازه داده شد تا بنا بر تشخیص شرکت های توزیع نیروی برق، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های مربوطه تغییر یابد.

گفتنی است؛ در این جلسه درخواست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص واگذاری یک بلوک از مجتمع اداری شهرستان رشتخوار و واگذاری ساختمان مازاد اداره کل صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه