English

جزئیات تغییر ساعت اداری دستگاه‌های اجرایی در سمنان

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: از روز شنبه هفته آینده تا اطلاع ثانوی در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ و روز کاری پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ خواهد بود.

جزئیات تغییر ساعت اداری دستگاه‌های اجرایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری موج، حشمت‌الله عسگری، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با ابلاغ بخش نامه‌ای به ادارات استان سمنان ساعت کار را از ابتدای تیر ماه ۹۸ اعلام کرد و گفت: با عنایت به درخواست و تاکید وزارت نیرو و مصوبه شورای معاونین استانداری درباره ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی در تابستان و با توجه به بررسی‌های لازم، ساعات کار اداری دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه هفته آینده تا اطلاع ثانوی در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ و روز کاری پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طبق این بخش نامه بدیهی است ساعات کار بانک‌ها و مراکز خدماتی و درمانی و اورژانس؛ تابع شرایط خاص خود بوده و طبق روال قبل خواهد بود.

معاون اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان تصریح کرد: در ضمن رعایت مصرف انرژی مورد تاکید بوده و مقتضی است ضمن صرفه جویی در طول روز در ساعات پایانی وقت اداری کلیه تأسیسات سرمایشی از مدار خارج شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه