English

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد؛

ثبت بیش از ۱۳ هزار تراکنش در فروشگاه های متصل به طرح کالا برگ هرمزگان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تاکنون حدود ۵۶ میلیارد ریال از طرح کالا برگ خریداری شده است.

ثبت بیش از 13 هزار تراکنش در فروشگاه های متصل به طرح کالا برگ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی معین وزیری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر با شروع اجرای سراسری طرح کالا برگ الکترونیک مشوق یارانه ای به میزان افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه جهت دهکهای اول تا سوم تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی با شرط خرید ۸۰ درصد مبلغ یارانه بصورت کالابرگی، در نظر گرفته شده است که استفاده از این مزایای در نظر گرفته شده کاملا اختیاری می باشد.

وی با اشاره به فروشگاه های متصل به این طرح افزود: تاکنون حدود ۲ هزار ترمینال فعال در هرمزگان وجود دارد و فروشگاه‌هایی که متقاضی مشارکت در این طرح هستند می‌توانند برنامه «شما» را بر روی تلفن همراه نصب و درخواست خود را ثبت و ارسال کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون خانوارهای سطح استان حدود ۵۶ میلیارد ریال کالای مورد نیاز خود را از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده و خریداری کرده اند.

معین وزیری بیان کرد: از این تعداد فروشگاه‌های متصل به این طرح در هرمزگان بیش از ۱۳ هزار تراکنش به ثبت رسیده است.

وی افزود: افراد بهرمند شده می تواند با گرفتن کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* از میزان و مانده اعتبار یارانه استفاده شده از این طرح آگاه شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در پایان افزود: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است. که در استان هرمزگان بیشترین میزان خرید روغن و برنج بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه