English

رادیو و تلویزیون اینترنتی گمبرون شهر بندرعباس افتتاح شد

شهردار بندرعباس گفت: گمبرون شهر هدیه ویژه دهه فجر به مردم شریف هرمزگان و شهر بندرعباس برای دیدن و شنیدن واقعیت های و امید بخشی به شهر بندرعباس و استان هرمزگان است.

رادیو و تلویزیون اینترنتی گمبرون شهر بندرعباس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی در آیین افتتاح این رسانه که با حضور شهردار، دوعضو شورای شهر بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری و کارکنان روابط عمومی شهرداری برگزار شد اظهارداشت: امروز اتفاق بسیار مبارکی در ایام دهه فجر رقم خورد چرا که افتتاح این مکان قدرت و امتیازی ویژه برای حوزه رسانه شهر و استان محسوب می شود.

وی افزود: قطعا ظرفیتی که در حوزه روابط عمومی شهرداری وجود دارد می تواند این رسانه را خوب مدیریت کند و نهادها و سازمان های استان و شهر بندرعباس از آن بهره مند شوند.

 نوبانی از رسانه در دنیای امروز به عنوان یک قدرت و برگ برنده یاد کرد و اذعان کرد: موفقیت های اکثر کشورها در سیاست هایی که دنبال می کنند از طریق قدرت رسانه ای شکل می گیرد و هر کشوری در حوزه رسانه ای قوی تر است که در این مسابقه برنده باشند.

وی در ادامه گفت: درشهرها و مدیریت شهری هم رسانه های با نقش پر رنگ خود می توانند ارتباط دو سویه را شکل دهند و به مخاطبان و شهروندان نزدیک شوند این رابطه نزدیک منجر به اعتماد سازی می شود که شرایط را به سمت و سوی مطلوبی در جهت توسعه شهر ها پیش می برد.

شهردار بندرعباس از تلویزیون و رادیو گمبرون شهر به عنوان موفقیت و یک پروژه شاخص رسانه ای در استان و شهر بندرعباس یاد کرد و بیان داشت: اگر این رسانه در مسیر درست حرکت کند می تواند منبعی موثق و معتبر در شهر و کشور باشد نگاه رسانه ای سواد رسانه ای و قالب محتوا و شکل و شمایل رسانه ای این مجموعه باید در جهت توسعه همه جانبه شهر بندرعباس باشد.

نوبانی مطرح کرد: همه سازمان ها و نهادهای مستقر در مرکز استان هدفی جز پیشرفت و توسعه شهر را دنبال نمی کنند و طبیعی است که در این مسیر باید به گونه ای حرکت کنند که راه و روش و شرایط فرهنگی و اجتماعی اقتصادی شهر به صورت یکجا در مسیر درست اطلاع رسانی حرکت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه