English

کلنگ سه پروژه‌ی مسکن ملی در بندرعباس به زمین خورد

صبح امروز و با حضور استاندار هرمزگان، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی کلنگ سه پروژه‌ی 720، 240 و 400 واحدی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به زمین خورد.

کلنگ سه پروژه‌ی مسکن ملی در بندرعباس به زمین خورد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، صبح امروز کلنگ سه پروژه‌ی مسکن ملی در شهر بندرعباس و در شهرک پیامبر اعظم(ص) با حضور استاندار هرمزگان، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی بر زمین زده شد.

«شهریار نوری زاده» مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان در حاشیه‌ی این مراسم بیان داشت: امروز آئین کلنگ زنی سه پروژه 720، 240 و 400 واحدی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس آغاز شد.

وی افزود: با انتخاب پیمانکار، نقشه‌های ساختمان در راستای احداث سریع‌تر واحدها آماده شده است و ما را در راستای خانه‌دار شدن مردم هرمزگان نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

نوری زاده اضافه کرد: بنا به تصمیم دولت سیزدهم، افراد فاقد مسکن که در سامانه جهش تولید نام‌نویسی و تمام مراحل ثبت‌نام را طی کرده‌اند، با افتتاح حساب آورده‌ی خود را واریز کرده‌اند و ضمن ارائه‌ی وام مسکن از همین امروز عملیات اجرایی احداث واحدها آغاز کردیم.

وی اذعان داشت: پروژه سایت 720 واحدی در زمینی به مساحت 6/3 هکتار و در 12 طبقه خواهد بود و واحدهای مذکور حدود 75 درصد بین 95 تا 100 متر هستند و حدود 25 درصد این واحدها هم حدود 75 متری و یک‌خوابه ساخته می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان اضافه کرد: تمام امکانات شامل پارکینگ، انباری و فضای عمومی در این پروژه لحاظ شده و سایر کاربری‌های اداری، مذهبی و خدماتی هم وجود دارد که احداث آن‌ها در حیطه اداره کل راه و شهرسازی است.

وی بیان داشت: سایت 240 واحدی نیز در زمینی به مساحت 6/1 هکتار و 9 طبقه جانمایی شده است و از این تعداد هشت طبقه آن واحد مسکونی و به‌صورت اسکلت بتونی است.

نوری زاده افزود: پروژه سایت 400 واحدی هم در زمینی به مساحت 5/2 هکتار جانمایی شده است و امیدواریم بتوانیم در زمان‌بندی مناسب این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم و دغدغه مردم و متقاضیان را مرتفع سازیم

نوری زاده در پایان گفت: حداقل زمانی که برای تحویل این واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده دو سال و نهایتاً سه سال خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه