English

محمد کریمی؛

برق ادارات پرمصرف هرمزگان قطع می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: ادارات و اماکن دولتی که بیش از الگوی تعیین شده برق مصرف کنند، برق آنها قطع می شود.

برق ادارات پرمصرف هرمزگان قطع می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ،دستگاه های دولتی موظف هستند در ساعات اداری مصرف برق خود را 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند.

کریمی با اشاره به اینکه پس از پایان ساعت اداری نیز مصرف برق این اماکن باید 60 درصد کاهش یابد ادامه داد: اداراتی که مصرف آن ها بیش از الگوی تعیین شده باشد در گام نخست به آنها اخطار داده می شود و درصورت عدم توجه به اخطار قطع برق و ادامه روند مصرف برق آن ها قطع میگردد، وصل مجدد آن منوط به ارائه تعهد بالاترین مقام آن دستگاه مبنی بر رعایت الگوی مصرف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اظهار داشت: درحال حاضر با نصب کنتورهای هوشمند، مصرف برق ساختمان های دولتی به صورت آنلاین کنترل می شود و این اقدامات با هدف حفظ پایداری شبکه برق مشترکان و تداوم روند تولید ادامه خواهد یافت، به همین دلیل ادارات باید پس از پایان ساعت کاری نسبت به خاموش کردن دستگاه‌های سرمایشی و روشنایی‌های غیرضروری اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه