English

توانمندی بانوان شاغل در بخش صنعت نفت ستودنی است

مشاور وزیر نفت در امور بانوان و هیئت همراه در بازدید از پالایشگاه گاز سرخون و قشم، توانمندی بانوان شاغل در بخش صنعت نفت را ستودنی دانست.

توانمندی بانوان شاغل در بخش صنعت نفت ستودنی است

به خبرگزاری موج هرمزگان، زینب قیصری مشاور امور بانوان وزیر نفت در بازدید از پالایشگاه گاز سرخون و قشم از بخش‌ها و قسمت‌های مختلف عملیاتی با روند فرآورش پالایش گاز آشنا شد.

قیصری با اشاره به جایگاه و نقش بانوان شاغل در صنعت نفت و گاز در حاشیه این بازدید گفت: بانوان شاغل سختی کار در صنعت نفت را با انگیزه خودباوری و انجام فعالیت‌های روزمره پذیرفته‌اند و در چنین مواقعی با تشکیل انجمن بانوان می توان از حقوق و جایگاه آنان دفاع و حمایت کرد.

در ادامه، پارسا پروین سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم نیز ضمن عرض خیر مقدم به مشاور وزیر نفت در امور بانوان و هیئت همراه از حضور وی در پالایشگاه و بررسی مسائل بانوان شاغل در واحدهای ستادی و عملیاتی ابراز خرسندی کرد و گفت: با انتخاب یک بانوی کارمند به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بانوان توانستیم با بررسی مسائل و تشکیل جلسات متعدد، گرامیداشت مقام روز زن، برگزاری برنامه‌های آموزشی فرهنگی ورزشی با توجه به شرایط عملیاتی و سختی کار این امکانات و فعالیت‌ها را اجرایی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه