English

سردار عبدالله لشکری؛

کشف بیش از ۱۴۰هزار لیتر سوخت در آب های هرمزگان

جانشین مرزبانی هرمزگان از شناسایی و کشف محموله های سوختی قاچاق طی در مرزهای آبی خلیج فارس خبرداد.

کشف بیش از 140هزار لیتر سوخت در آب های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار عبدالله لشکری جانشین مرزبانی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سوخت و باتوجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این پایگاه قرارگرفت.

وی در ادامه از کشف محموله سوخت قاچاق در قشم و سیریک خبرداد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی‌وقفه مرزبانان هرمزگانی تعدادی از قاچاقچیان  سوخت که اقدام به قاچاق می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

جانشین مرزبانی هرمزگان افزود:با اقدام به موقع مرزبانان و طی دو عملیات جداگانه در آب های قشم و سیریک، دو مشک ماری شکل حاوی 142هزار و 200لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 34میلیارد و 544 میلیون ریال نیز کشف شد.

سردار لشکری با اشاره به اینکه دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی را نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه