English

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش کشف شد

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ماموران دریابان این فرماندهی موفق به کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک فروند لنج شدند.

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ علی اصغر جمالی اظهار داشت: نیروهای پایگاه دریابانی کیش در راستای اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت حین کنترل نوار مرزی  به یک فروند شناور صیادی که در حال گذر به سمت مرز بود، مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران دریابانی در بررسی این شناور موفق به کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۴ خدمه و معرفی آنان به دستگاه قضایی شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش افزود: سودجویان پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و ورود به آب های مرزی کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس اقدام به فروش سوخت های قاچاق به شناورهای خارجی می کنند.

جانشین انتظامی ویژه کیش با اشاره به حضور تمام نیروهای پلیس جزیره کیش در طرح نوروزی ۱۴۰۰ اظهار داشت: به علت نبود محدودیت تردد و افزایش این فرآیند نوروز امسال ۱۶ فقره  تصادف خسارتی و پنج خسارت جرحی به وقوع پیوست.

سرهنگ فرج نظری اغفزود: در مجموع تصادفات هر ۲ حوزه از افزایش ۱۰۰ درصدی برخوردار بود و انتظار می‌رود مسافران و کیشوندان با هدف حفظ فرهنگ ترافیک نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همکاری داشته و از طریق تماس با سامانه ۱۲۰ یاور پلیس راهنمایی و رانندگی باشند.

وی با بیان اینکه در این مدت وقوع سرقت‌ها در این مدت با کاهش ۱۰ درصدی به هشت فقره رسیده است گفت: عمده سرقت ها دوچرخه و پمپ آب بوده است که انتظار می‌رود در کنار تشدید گشت های انتظامی، مردم نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

سرهنگ نظری افزود: در تمام تعطیلات ایام نوروز نیروهای پلیس حضور ۱۰۰ درصدی داشته و یک هزار و ۲۶۶ نفر به صورت حضوری به کلانتری ها مراجعه کرده‍‌‎اند.

وی یادآور شد: همچنین در این مدت یک هزار و ۱۷۰ نفر با سامانه ۱۱۰ تماس برقرار کردند که ۴۰ درصد این تماس ها جنبه عملیات پلیسی و ۶۰ درصد نیز در خوواست راهنمایی بوده است.

جانشین انتظامی ویژه کیش از ارایه ۳۸۵ مورد خدمات مشاوره ای در کلانتری ها با هدف تسریع در روند رسیدگی مطالبات مردمی و تسهیل در رفع مشکلات مردم شریف خبرداد و گفت: خدمت به مردم یک افتخار است و مشاهده حضور آنان و پویایی جزیره برای پلیس نشاط آور است .

وی از کیشوندان و مسافران خواست: با سامانه ۱۹۷ عملکرد نیروهای پلیس را در قالب انتقاد، پیشنهاد و تقدیر جهت تقویت نقاط قوت و حذف کاستی ها ارزیابی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه