English

علیرضا عربلو خبرداد؛

افزایش ۹ درصدی حجم انتقال گاز در سال گذشته

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز از افزایش حجم 3/9 درصدی انتقال گاز در سال گذشته که بالغ بر انتقال بیش از 20 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در جنوب و جنوب شرق کشور خبر داد.

افزایش 9 درصدی حجم انتقال گاز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا عربلو مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز با اعلام این خبر گفت: با انتقال 20 میلیارد و سی و چهار میلیون مترمکعب گاز در سال گذشته در مقایسه با سال 1399 افزایش 3/9 درصدی را شاهد بوده‌ایم.

وی اظهارداشت: این افزایش حجم انتقال گاز از مبادی تولید به مبادی مصرف را مرهون برنامه ریزی ها و تلاش شبانه روزی کارکنان این منطقه هستیم تا در تحقق ماموریت انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره وری گاز طبیعی و خدمت رسانی به مردم عزیز و توسعه و آبادانی کشورمان عمل کنیم.

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز عنوان کرد: منطقه شش عملیات انتقال گاز با بهره گیری از سه ایستگاه تقویت فشار گاز و هفت مرکز بهره برداری خطوط لوله و در اختیار داشتن سه هزارو 600 کیلومتر خطوط لوله به صورت مستمر و پایدار در انتقال گاز در تلاش است.

عربلو در پایان گفت: این منطقه گاز دریافتی از پالایشگاه گاز سرخون و قشم، پالایشگاه گاز هنگام و تاسیسات فراورش گورزین و همچنین خط لوله هفتم سراسری و خط لوله 42 اینچ ارسنجان/ رفسنجان را  در استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و بخش هایی از استان یزد جهت مصارف خانگی و صنعتی درحال انتقال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه