English

مهدی دوستی عنوان کرد؛

بندرعباس در مسیر ساحل توسعه یابد نه در شهر جدید علوی

استاندار هرمزگان گفت: با توجه به وجود سواحل و پتانسیل‌هایی که در استان هرمزگان وجود دارد ترجیح من این است اگر قرار باشد شهری را بنیان بگذاریم در هم‌جواری سواحل زیبای هرمزگان باشد نه در شهر جدید علوی.

بندرعباس در مسیر ساحل توسعه یابد نه در شهر جدید علوی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه‌ی مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۳۲۰ واحدی طرح مسکن ملی که به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در فاز دوم شهرک پیامبر اعظم شهر بندرعباس احداث شد، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم پروژه‌های ساخت مسکن برای مرتفع کردن مشکلات مردم است و در همین راستا امروز عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.
دوستی ضمن بیان این‌که این پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن اجرا خواهد شد، افزود: آسیب‌شناسی‌های بسیاری در حوزه مسکن انجام شده است و باید از گذشته درس بگیریم تا مشکلاتی که در سال‌های پیشین برای طرح مسکن وجود داشت پیش نیاید و تمام تلاشمان بر این است تا نواقص زیرساختی کاهش و کیفیت و سرعت ساخت در حوزه مسکن افزایش یابد.
وی با ابراز امیدواری نسبت به این‌که با تشدید نظارت و تشکیل جلسات کارگروهی مشکلات حوزه مسکن مرتفع خواهد شد، افزود: باید در نظر داشت هر طرحی برای ساخت مسکن با مشکلات و نواقصی همراه است اما مهم‌تر آن است که ما اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم و بتوانیم مسکنی باکیفیت و با زیرساخت استاندار و مناسب به هم‌استانی‌های گرامی تحویل دهیم.
استاندار هرمزگان در پاسخ به این پرسش که آیا ساخت مسکن ملی در فاصله 60 کیلومتری بندرعباس برای طرحی صحیح است یا خیر، اظهار داشت: با توجه به وجود سواحل و پتانسیل‌هایی که در استان هرمزگان وجود دارد ترجیح من این است اگر قرار باشد شهری را بنیان بگذاریم در هم‌جواری سواحل زیبای هرمزگان باشد نه شهر جدید علوی.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه