English

همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی ۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در خور و بیابانک

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خور و بیابانک گفت: ۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خور و بیابانک همزمان با ایام مبارک دهه فجر وارد مرحله اجرا شد.

آغاز عملیات اجرایی ۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در خور و بیابانک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالفضل آقا اظهار کرد: در روزهای آغازین ایام الله دهه فجر، عملیات اجرایی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خور و بیابانک با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان شروع شد. 

 وی با بیان اینکه در مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اراضی به مساحت ۲۰ هزار و ۶۰۰ مترمربع (۱۰۰ پلاک مسکونی) در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: از این میزان تعداد ۹۰ پلاک مسکونی وارد فاز اجرا شده است و مابقی نیز در دست اقدام قرار دارد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خور و بیابانک با اشاره به اینکه اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان توسط راه و شهرسازی تامین شده است، گفت: تمام متقاضیان برای اخذِ پروانه ساختمانی به شهرداری معرفی شده‌اند، عملیات آماده سازی اراضی انجام شده و جهت ساخت و ساز تحویل متقاضیان می‌شود. 

وی بیان داشت: براساس برنامه استان اصفهان در طرح جهش تولید مسکن، در شهرستان خور و بیابانک طی چهار سال آینده ساخت بیش از یکهزار واحد مسکونی نیاز است. 

 آقا اذعان داشت: در شهرستان خور و بیابانک از ابتدای این طرح تاکنون بیش از یکهزار و ۷۰۰ متقاضی ثبت نام کردند که پس از اخذ استعلامات لازم، زمین به متقاضیان تایید شده جهت ساخت مسکن در بازه زمانی تعیین شده تحویل می‌شود. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خور و بیابانک خاطرنشان کرد: ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن برعهده متقاضیان است و متقاضیان می‌بایست‌ پس از اخذ پروانه ساخت اقدام به ساخت و ساز کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه