English

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در سازمان پایانه‌های مسافربری قم

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در سازمان پایانه‌های مسافربری قم تشریح شد.

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در سازمان پایانه‌های مسافربری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید رضا حسینی با گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: سازمان پایانه‌ها جهت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، ویژه‌برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی و در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه آذین‌بندی و نصب بنر، پرچم و تراکت‌هایی با محتوای دهه مبارک فجر در کلیه پایانه‌ها و پارکسوارها انجام‌شده است، ابراز کرد: یادواره شهدا با حضور پرسنل حمل‌ونقلی و مسافران در مسجد رسول اکرم(ص) پایانه مرکزی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: پخش نماهنگ‌های انقلابی در محوطه پایانه مرکزی، برگزاری آیین عطرافشانی، غبارروبی و گل‌باران مزار شهدا توسط پرسنل حمل‌ونقلی و مدیران شرکت‌های مسافربری از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام‌الله دهه فجر است.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی در پایانه مرکزی مسافربری شهرداری قم خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی اعم از دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی با حضور رانندگان، شرکت‌های مسافربری و پرسنل سازمان پایانه‌ها ویژه ایام‌الله دهه فجر در حال برگزاری است.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: یک نشست صمیمی ویژه یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور پرسنل حمل‌ونقلی و مسافرین در مسجد پایانه مرکزی با عنوان بصیرت انقلابی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه