English

با صعودی ۲۶ پله‌ای؛

آلومینیوم المهدی در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور

شرکت آلومینیوم المهدی بنا بر اعلام سازمان مدیریت صنعتی، با جهشی چشمگیری در میان 100شرکت برتر کشور براساس اطلاعات مالی سال1399 قرار گرفت.

آلومینیوم المهدی در میان 100 شرکت برتر کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمید مهتدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی در تشریح این خبر بیان داشت: سازمان مدیریت صنعتی ایران پس از پایش اطلاعات و بررسی شاخص‌های 500شرکت بزرگ کشور، شرکت‌ آلومینیوم المهدی را در میان 100شرکت برتر کشور قرار داد.

وی شرکت آلومینیوم المهدی را هفتمین شرکت پیشرو کشور یا هفتمین شرکت با بیشترین رشد رتبه در میان 500شرکت مورد ارزیابی معرفی کرد و افزود: بررسی‌کنندگان معیار اصلی در انتخاب شرکت‌های پیشرو را تغییر رتبه طی یک سال عنوان کرده‌اند که شرکت آلومینیوم المهدی با صعودی 26پله‌ای در رتبه هفتم بیشترین صعود قرار گرفت.

مهتدی در ادامه اظهار داشت: امسال 9شرکت جدید توانستند به جمع 100شرکت برتر کشور اضافه شوند که شرکت آلومینیوم المهدی نیز در زمره‌ی آنان قرار داشت و در این فرصت باید از تمام مدیران، مهندسان، کارگران و کارکنان این مجموعه که با تلاش شبانه‌روزی این افتخار را رقم زدند، صمیمانه تشکر کنم.

وی میزان فروش سال1399 شرکت آلومینیوم المهدی را بیش از 52هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پویایی و ایجاد رونق تولید بدون تلاش شبانه‌روزی و پشتیبانی مدیران و مسئولان کشوری و استانی میسر نبود و جا دارد تا این موفقیت را به تمام افرادی که ما را در نیل به این توفیق یاری کردند، تبریک عرض کنم و امیدوارم آلومینیوم المهدی بتواند مایه‌ی افتخار صنایع کشور در بازارهای داخلی و بین‌المللی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه