English

تلاش شبانه‌روزی برای برقراری دوباره ارتباطات تلفنی هرمزگان

مدیرعامل مخابرات منطقه هرمزگان از رفع مشکل ارتباطات تلفنی در شهرستان رودان تا چند ساعت آینده خبر داد و گفت: همکاران ما به چندین نقطه استان ازجمله سیاهو، احمدی، پارسیان و ... محل اعزام شده‌اند و تمام نیروها به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

تلاش شبانه‌روزی برای برقراری دوباره ارتباطات تلفنی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی حیدری مدیرعامل مخابرات منطقه هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج در خصوص قطعی ارتباط‌های تلفنی شهرستان رودان در پی بارندگی‌های اخیر عنوان کرد: فیبر نوری زیرساخت رودان در دو مسیر رودخانه‌ای در استان هرمزگان و کرمان به دلیل سیلاب و فعالیت سامانه بارشی دچار قطعی شده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم این مسئله را مرتفع کنیم.

حیدری در رابطه با وضعیت کنونی ارتباط در رودان تشریح کرد: قسمتی از منطقه رودان از طریق ارتباطات رادیویی و در حالت 2G امکان برقراری ارتباط را دارند ولی ارتباط‌های تلفنی و اینترنتی سطح شهرستان رودان در حال حاضر قطع است.

حیدری با اشاره به قطعی ارتباط‌های منطقه تیرور میناب که به قطع ارتباط در رودان انجامیده است، افزود: ارتباطات این مناطق تا چند ساعت دیگر به حالت عادی باز خواهد گشت.

وی در مورد برآورد خسارت‌ها به اظهارنظر نپرداخت و این موضوع را به گزارش‌های آتی موکول کرد.

مدیرعامل مخابرات منطقه هرمزگان در خصوص قطعی ارتباط در برخی از روستاهای سیاهو نیز گفت: همکاران ما به چندین نقطه استان ازجمله سیاهو، سرگز احمدی، پارسیان و ... محل اعزام شده‌اند و تمام نیروها به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی در پایان برخی از این قطعی‌ها را به سبب قطع برق خواند و تصریح کرد: با تغییر حالت دکل‌ها از برق به باتری، شارژ برخی از این باتری‌ها به اتمام رسیده و همین مسئله به قطعی‌های موردی انجامیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه