English

اجرای طرح های مخابراتی در شهرستان گلپایگان

گزارش انجام طرح های توسعه مخابراتی در شهرستان گلپایگان منتشر شد.

اجرای طرح های مخابراتی در شهرستان گلپایگان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،در راستای توسعه ارتباطات روستایی و تحقق عدالت ارتباطی، با تلاش کارکنان مخابرات منطقه اصفهان و با اجرای فیبر نوری و نصب تجهیزات دسترسی در منطقه قلعه‌موتور، ضمن ایجاد امکانات فنی جهت واگذاری تلفن ثابت و ADSL  به متقاضیان جدید، در کیفیت سرویس ADSL  نیز در این منطقه بهبود چشم گیری حاصل شد.

در همین راستا، با اجرای فیبر نوری و نصب تجهیزات دسترسی در مناطق اسفرنجان و رباط قالقان در محدوده مرکز شهدای گوگد، کابل هوایی مهارداری که ارتباط این روستاها را تامین می کرد تبدیل به فیبر نوری یا کابل خاکی شده است.

همچنین در زمینه شبکه سیار، با ایجاد دو سایت جدید در شهرستان گلپایگان وضعیت پوشش تلفن همراه دراین شهرستان بهبود چشم گیری پیدا کرد.

این سایت ها در محدوده مناطق سررباطان و ابلولان راه اندازی شد و ضمن رفع پوشش تلفن همراه در این مناطق، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت با کیفیت مناسب برای ساکنین فراهم گردید.

گفتنی است با مساعدت همکاران حوزه مدیریت دسترسی و با ایجاد تغییر ساختار در ONU های قدیمی منصوبه در مراکز و بروز رسانی آنها، در وضعیت نگهداری این تجهیزات و ارائه سرویس جدید به متقاضیان، بهبود قابل توجهی حاصل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه