English

با تلاش شبانه روزی کارکنان مخابرات منطقه اصفهان انجام شد؛

اجرای فیبر نوری در مسیر کلنجه کوه به سمیرم

فیبر نوری در مسیر کلنجه کوه به سمیرم با تلاش شبانه روزی کارکنان مخابرات منطقه اصفهان اجرا شد.

اجرای فیبر نوری در مسیر کلنجه کوه به سمیرم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، با تلاش شبانه روزی کارکنان مخابرات منطقه اصفهان عملیات اجرایی طرح فیبر نوری مسیر کلنجه کوه به شهر کمه، شهر حنا و سمیرم با طول مسیر تقریبی پنجاه کیلومتر، در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ به مرحله پایانی خود رسید.

ایستگاه کلنجه کوه در شهرستان سمیرم در منطقه پادنا واقع شده و ارتباطات تمام مراکز مخابراتی پادنا و سایتهای اپراتورها را با حجم بسیار زیادی رادیو با ظرفیتهای منصوبه از سمیرم تامین می کند.

در این راستا، با توجه به نیاز اپراتور ها و مشتریان داخلی و اشباع محیط انتقال رادیوئی ، اجرای این طرح  در سال ۹۶ در دستور کار قرار گرفت و با همت مخابرات شهرستان سمیرم، مدیریت دسترسی، پیگیری معاونت شبکه و مدیریت سیستم های انتقال و با پشتیبانی معاونت مالی مخابرات منطقه اصفهان، این طرح اجرا و امروز این مسیر فیبر دارای ترافیک شد.

گفتنی است؛ با اجرای این طرح و نصب تجهیزات انتقال بر بستر فیبر، چندین لینک رادیوی پر ظرفیت آزاد شد که می توان بسته به نیاز در سایر مراکز از آنها استفاده کرد.

به گزارش موج؛ جاده ارتباطی ایستگاه کلنجه با توجه به موقعیت مکانی خاص خود،اکثر مواقع در پاییز و زمستان  به علت بارش برف بسته است و دسترسی به این ایستگاه در این شرایط و با توجه به حجم ترافیک بالای آن، توسط همکاران مخابراتی با پای پیاده انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی